Pohádkové bytosti - výtvarná výchova
Jméno: | Mgr. Maříková Lenka |
Škola: | 1.ZŠ, Západní 18, Plzeň |
Rok: | 2011 |
Metodické pokyny pro učitele
Předmět: | výtvarná výchova |
Název aktivity: | Pohádkové bytosti |
Jazyk: | AJ |
Jazyková úroveň: | A1+ |
Doporučený ročník: | 6.třída |
Předpokládaná délka: | část vyučovací hodiny |
Cíle aktivity
Obsahové cíle
Žák pojmenuje pohádkové bytosti.
Žák pantomimicky předvede pohádkové bystosti.
Jazykové cíle
Žák se naučí pojmenovat pohádkové bytosti a názvy pohádek.
Žák pantomimicky předvede pohádkové bytosti, hádá co vidí.
Kompetence
Kompetence k učení: žák vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení.
Kompetence komunikativní: naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim, vhodně na ně reaguje, účinně se zapojuje do diskuse, obhajuje svůj názor a vhodně argumentuje.
Pomůcky
pracovní list, potřeby na malbu
Pracovní postup aktivity
1. žáci přiřadí názvy bytostí k obrázkům
2. žáci doplní slova
3. žáci vyplní dotazník
4. žáci spojí české a anglické názvy pohádek
Klíč:
Použitá literatura, zdroje: z praxe
obrázky z www.google.com
Pracovní postup pro žáky
Předmět: | výtvarná výchova |
Název aktivity: | Pohádková bytosti |
Jazyk: | AJ |
Instrukce žákům v cílovém jazyce:
Přiřaď názvy pohádkových bytostí k obrázkům (Match the words to the pictures)
Doplň slova (Complete the words)
Vylušti kvíz (Solve the quiz)
Spoj názvy (Match the words)
PřílohySoubor 1