Obsahové cíleŽák bude znát základní stavbu lidské kostry, bude schopen ukázat hlavní části, správně je nazve a popíše význam
Jazykové cíle
Žák sdělí základní informace o lidské kostře, pojmenuje hlavní části lidské kostry a vysvětlí, z čeho se skládají
Kompetence
Kompetence komunikativní: žák rozumí různým typům textů a záznamů, obrazových materiálů, běžně užívaných gest, zvuků a jiných informačních a komunikačních prostředků, přemýšlí o nich a reaguje na ně.
kompetence k řešení problémů: žák vyhledá informace vhodné k řešení problémů, nachází jejich shodné, podobné a odlišné znaky, využívá získané vědomosti a dovednosti k objevování různých variant řešení problémů, nenechá se odradit případným nezdarem a vytrvale hledá konečné řešení problému
Pomůcky
lidská kostra, pracovní list
PřílohySoubor 1
1. Úvodní seznámení se s lidským tělem – žáci na vlastním těle ukáží a pojmenují základní části kostry (zjištění, co žáci již znají).
2. práce s textem na pracovním listu – porozumění obsahu.
3. práce s lidskou kostrou – podrobnější popis a rozbor částí kostry.
4. práce s pracovním listem – žáci spojují názvy s obrázky, doplňují pojmy, luští pojmy.
Klíč:
Použitá literatura, zdroje: http://en.wikipedia.org/wiki/Human_skeleton
http://school.discoveryeducation.com/clipart/clip/skull.html
http://www.masaze-dvur.unas.cz/anatomie_operna.html
http://petulina.webzdarma.cz/zajim/zajim2.php