Vnitřní části počítače - jiné
Jméno: | Lenka Matuszná |
Škola: | ZŠ a MŠ Stráž pod Ralskem |
Rok: | 2010 |
Metodické pokyny pro učitele
Předmět: | jiné |
Název aktivity: | Vnitřní části počítače |
Jazyk: | AJ |
Jazyková úroveň: | A1 |
Doporučený ročník: | 6.třída |
Předpokládaná délka: | část vyučovací hodiny |
Cíle aktivity
Obsahové cíleŽák se seznámí s vnitřním vybavením počítače (case).
Jazykové cíle
Žák se seznámí s anglickými názvy počítače a aktivizuje je (např.: case, data storage, memory, sound, scan).
Žák aktivně používá přítomný čas prostý a průběhový.
Kompetence
Kompetence k učení - žák vyhledává a třídí informace, efektivně je využívá v procesu učení.
Kompetence komunikativní - žák formuluje a vyjadřuje své myšlenky a názory, rozumí různým typům textů a záznamů, obrazových materiálů.
Pomůcky
Pracovní list
Vnitřní části počítače
PřílohySoubor 1
Pracovní postup aktivity
1. Žáci popíší v angličtině obrázky v 1. části pracovního listu.
2. Žáci v angličtině popíší vnitřní části počítače - základní deska, grafická karta, zvuková karta, síťová karta, harddisk, paměť RAM.
3. Žáci opět pracují s pracovním listem, na kterém jsou obrázky popisovaných počítačových komponentů - žáci mají za úkol přijít na to, která část počítače je jim představována a najít si ji v pracovním listě a uvést název v češtině i angličtině.
4. Žáci spojí obrázky se slovy.
Klíč: Kompetence komunikativní.
Kompetence sociální a pracovní.
Použitá literatura, zdroje: http://www.ikup.cz/upload/138680/th_648236.jpg
http://www.bcoms.net/hardware/images/harddisk.jpg
http://www.bpsystem.cz/sestava+lcd.jpg
http://obchod.infotea.cz/obrazky/6464/a-link-sitova-karta-10-100-1000-na1ghr-default.jpg
http://tpp.janmuzik.com/pics/tpp04_350.jpg
http://www.mujmac.cz/images/geforce2.jpg
Pracovní postup pro žáky
Předmět: | jiné |
Název aktivity: | Vnitřní části počítače |
Jazyk: | AJ |
Instrukce žákům v cílovém jazyce:
1. Write the names of the computer components.
2. Guess which parts of the computer components I am describing to you and answer:
- you need it for...
- it helps you for...
3. Write the English and Czech names of the computer components next to the pictures.
4. Match the pictures with the words.