Obsahové cíleŽák rozumí a používá názvosloví aktivit v hodinách tělesné výchovy
Jazykové cíle
Žák rozumí a používá anglické názvosloví v hodinách tělesné výchovy.
Klíčová slova: viz. Pracovní list
Kompetence
Kompetence sociální a personální: žák účinně spolupracuje ve skupině, podílí se společně s pedagogy na vytváření pravidel práce v týmu a podílí se na utváření příjemné atmosféry v týmu
Kompetence komunikativní: žák využívá získané komunikativní dovednosti k vytváření vztahů potřebných k plnohodnotnému soužití a kvalitní spolupráci s ostatními žáky
Pomůcky
bez pomůcek; lze obměnit pomocí jiných cvičebních pomůcek
PřílohySoubor 1
1. Jednotliví žáci vedou rozcvičení, učitel popisuje cviky anglicky. V dalších hodinách zkouší žáci své cviky popisovat sami a používají pokyny v nagličtině.
2. Podobný průběh mohou mít jednoduché hry s míčem a jinými cvičebními pomůckami.
Návrh hodnocení: Tato aktivita má dlouhodobá charakter. Po půl roce žáci sami předvádí rozcvičení v anglickém jazyce. Jednotlivé cviky mohou také odevzdat v kreslené podobě jako komiks.
Klíč: ne
Rady / tipy z praxe: Vzhledem k velkému množství slovní zásoby je užitečné ji rozdělit do postupných kroků.