tělesná výchova - Kruhový trénink sportovní třídy - zaměření aerobik
Jméno: | Michaela Hlatká |
---|---|
Škola: | ZŠ Komenského II, Zlín |
Rok: | 2010 |
Metodické pokyny pro učitele
Předmět: | tělesná výchova |
---|---|
Název aktivity: | Kruhový trénink sportovní třídy - zaměření aerobik |
Jazyk: | AJ |
Jazyková úroveň: | A2 |
Doporučený ročník: | 8.třída |
Předpokládaná délka: | vyučovací hodina |
Cíle aktivity
Obsahové cíle
Žák rozvíjí silové schopností, zvýšuje fyzickou zdatnost pomocí kruhového tréninku.
Jazykové cíle
Žák aktivně používá slovní zásobu pro kruhový trénink - pozdravy, povely, téma: Člověk a části těla.
Klíčová slova: viz. příloha
Kompetence
Kompetence komunikativní: žák rozumí různým typům textů a záznamů, obrazových materiálů, běžně užívaných gest, zvuků a jiných informačních a komunikačních prostředků, přemýšlí o nich, reaguje na ně a tvořivě je využívá ke svému rozvoji a k aktivnímu zapojení se do společenského dění
Pomůcky
tělocvična - gymnastický malý sál,medicinbaly,švihadla,žebřiny
hudba
Přílohy
Žák rozvíjí silové schopností, zvýšuje fyzickou zdatnost pomocí kruhového tréninku.
Jazykové cíle
Žák aktivně používá slovní zásobu pro kruhový trénink - pozdravy, povely, téma: Člověk a části těla.
Klíčová slova: viz. příloha
Kompetence
Kompetence komunikativní: žák rozumí různým typům textů a záznamů, obrazových materiálů, běžně užívaných gest, zvuků a jiných informačních a komunikačních prostředků, přemýšlí o nich, reaguje na ně a tvořivě je využívá ke svému rozvoji a k aktivnímu zapojení se do společenského dění
Pomůcky
tělocvična - gymnastický malý sál,medicinbaly,švihadla,žebřiny
hudba
Přílohy
Pracovní postup aktivity
1. Nástup
2. Obsah hodiny - posilování,rozvoj fyzické zdatnosti: viz Pracovní postup
3. Závěr - strečink,shrnutí hodiny
Návrh hodnocení: U žáků se předpokládá znalost slovní zásoby - lidské tělo - možná spolupráce s učitelem přírodopisu
Použitá literatura, zdroje: Názvosloví pro cvičitele - Karel Appelt, D. Horáková, L. Novotný,- nakladatelství Olympia,Praha,rok 1989,počet stran 244 Anglicko - český slovník,např. nakladatelství Fraus
Rady / tipy z praxe: Hodina Tv je poměrně specifická,po žácích nevyžaduji písemnou zpětnou vazbu,ani jiné písemné záznamy,vše je založeno na vzájemné komunikaci v hodině.V budoucnosti je možná příprava metodický listů pro žáky s anglickou sportovní terminologií. Poněvadž jsem odučila pouze jednu hodinu CLIL Tv,zatím nejsou metodické lity připraveny.
2. Obsah hodiny - posilování,rozvoj fyzické zdatnosti: viz Pracovní postup
3. Závěr - strečink,shrnutí hodiny
Návrh hodnocení: U žáků se předpokládá znalost slovní zásoby - lidské tělo - možná spolupráce s učitelem přírodopisu
Použitá literatura, zdroje: Názvosloví pro cvičitele - Karel Appelt, D. Horáková, L. Novotný,- nakladatelství Olympia,Praha,rok 1989,počet stran 244 Anglicko - český slovník,např. nakladatelství Fraus
Rady / tipy z praxe: Hodina Tv je poměrně specifická,po žácích nevyžaduji písemnou zpětnou vazbu,ani jiné písemné záznamy,vše je založeno na vzájemné komunikaci v hodině.V budoucnosti je možná příprava metodický listů pro žáky s anglickou sportovní terminologií. Poněvadž jsem odučila pouze jednu hodinu CLIL Tv,zatím nejsou metodické lity připraveny.
Pracovní postup pro žáky
Předmět: | tělesná výchova |
---|---|
Název aktivity: | kruhový trénink |
Jazyk: | AJ |
Instrukce žákům v cílovém jazyce:
Instrukce jsou součástí pracovního postupu učitele.
Instrukce jsou součástí pracovního postupu učitele.