jiné - Vnitřní části počítače
Jméno: | Lenka Matuszná |
---|---|
Škola: | ZŠ a MŠ Stráž pod Ralskem |
Rok: | 2010 |
Metodické pokyny pro učitele
Předmět: | jiné |
---|---|
Název aktivity: | Vnitřní části počítače |
Jazyk: | AJ |
Jazyková úroveň: | A1 |
Doporučený ročník: | 6.třída |
Předpokládaná délka: | část vyučovací hodiny |
Cíle aktivity
Obsahové cíle
Žák se seznámí s vnitřním vybavením počítače (case).
Jazykové cíle
Žák se seznámí s anglickými názvy počítače a aktivizuje je (např.: case, data storage, memory, sound, scan).
Žák aktivně používá přítomný čas prostý a průběhový.
Kompetence
Kompetence k učení - žák vyhledává a třídí informace, efektivně je využívá v procesu učení.
Kompetence komunikativní - žák formuluje a vyjadřuje své myšlenky a názory, rozumí různým typům textů a záznamů, obrazových materiálů.
Pomůcky
Pracovní list
Vnitřní části počítače
Přílohy
Žák se seznámí s vnitřním vybavením počítače (case).
Jazykové cíle
Žák se seznámí s anglickými názvy počítače a aktivizuje je (např.: case, data storage, memory, sound, scan).
Žák aktivně používá přítomný čas prostý a průběhový.
Kompetence
Kompetence k učení - žák vyhledává a třídí informace, efektivně je využívá v procesu učení.
Kompetence komunikativní - žák formuluje a vyjadřuje své myšlenky a názory, rozumí různým typům textů a záznamů, obrazových materiálů.
Pomůcky
Pracovní list
Vnitřní části počítače
Přílohy
Pracovní postup aktivity
1. Žáci popíší v angličtině obrázky v 1. části pracovního listu.
2. Žáci v angličtině popíší vnitřní části počítače - základní deska, grafická karta, zvuková karta, síťová karta, harddisk, paměť RAM.
3. Žáci opět pracují s pracovním listem, na kterém jsou obrázky popisovaných počítačových komponentů - žáci mají za úkol přijít na to, která část počítače je jim představována a najít si ji v pracovním listě a uvést název v češtině i angličtině.
4. Žáci spojí obrázky se slovy.
Klíč: Kompetence komunikativní. Kompetence sociální a pracovní.
Použitá literatura, zdroje:
http://www.ikup.cz/upload/138680/th_648236.jpg
http://www.bcoms.net/hardware/images/harddisk.jpg http://www.bpsystem.cz/sestava+lcd.jpg
http://obchod.infotea.cz/obrazky/6464/a-link-sitova-karta-10-100-1000-na1ghr-default.jpg
http://tpp.janmuzik.com/pics/tpp04_350.jpg http://www.mujmac.cz/images/geforce2.jpg
2. Žáci v angličtině popíší vnitřní části počítače - základní deska, grafická karta, zvuková karta, síťová karta, harddisk, paměť RAM.
3. Žáci opět pracují s pracovním listem, na kterém jsou obrázky popisovaných počítačových komponentů - žáci mají za úkol přijít na to, která část počítače je jim představována a najít si ji v pracovním listě a uvést název v češtině i angličtině.
4. Žáci spojí obrázky se slovy.
Klíč: Kompetence komunikativní. Kompetence sociální a pracovní.
Použitá literatura, zdroje:
http://www.ikup.cz/upload/138680/th_648236.jpg
http://www.bcoms.net/hardware/images/harddisk.jpg http://www.bpsystem.cz/sestava+lcd.jpg
http://obchod.infotea.cz/obrazky/6464/a-link-sitova-karta-10-100-1000-na1ghr-default.jpg
http://tpp.janmuzik.com/pics/tpp04_350.jpg http://www.mujmac.cz/images/geforce2.jpg
Pracovní postup pro žáky
Předmět: | jiné |
---|---|
Název aktivity: | Vnitřní části počítače |
Jazyk: | AJ |
Instrukce žákům v cílovém jazyce:
1. Write the names of the computer components.
2. Guess which parts of the computer components I am describing to you and answer:
- you need it for...
- it helps you for...
3. Write the English and Czech names of the computer components next to the pictures.
4. Match the pictures with the words.
1. Write the names of the computer components.
2. Guess which parts of the computer components I am describing to you and answer:
- you need it for...
- it helps you for...
3. Write the English and Czech names of the computer components next to the pictures.
4. Match the pictures with the words.