občanská výchova - Využití volného času během roku
Jméno: | Smažinková Klára |
---|---|
Škola: | |
Rok: | 2010 |
Metodické pokyny pro učitele
Předmět: | občanská výchova |
---|---|
Název aktivity: | Využití volného času během roku |
Jazyk: | AJ |
Jazyková úroveň: | A1 |
Doporučený ročník: | 6.třída |
Předpokládaná délka: | část vyučovací hodiny |
Cíle aktivity
Obsahové cíle
Žák formuluje způsoby smysluplného využití volného času během kalendářního roku.
Jazykové cíle
Žák se naučí používat modální sloves "can" v kladném i záporném tvaru. Žák si zopakuje a rozšíří slovní zásobu o způsoby trávení volného času (např. swimming, riding, rowing, archery) a názvy ročních období (např. spring, summer, autumn, winter).
Kompetence
Kompetence komunikativní - formuluje a vyjadřuje své myšlenky a názory v logickém sledu, rozumí různým typům textů a záznamů, obrazových materiálů.
Kompetence personální a sociální - účinně spolupracuje ve skupině, přispívá k diskusi v malé skupině i k debatě celé třídy.
Pomůcky
obrázky sportovních aktivit, obrázky ročních období, slovník
Přílohy
Žák formuluje způsoby smysluplného využití volného času během kalendářního roku.
Jazykové cíle
Žák se naučí používat modální sloves "can" v kladném i záporném tvaru. Žák si zopakuje a rozšíří slovní zásobu o způsoby trávení volného času (např. swimming, riding, rowing, archery) a názvy ročních období (např. spring, summer, autumn, winter).
Kompetence
Kompetence komunikativní - formuluje a vyjadřuje své myšlenky a názory v logickém sledu, rozumí různým typům textů a záznamů, obrazových materiálů.
Kompetence personální a sociální - účinně spolupracuje ve skupině, přispívá k diskusi v malé skupině i k debatě celé třídy.
Pomůcky
obrázky sportovních aktivit, obrázky ročních období, slovník
Přílohy
Pracovní postup aktivity
1. Ve třídě učitel rozmístí obrázky různých sportovních aktivit a obrázky ročních období; každý žák si vybere libovolný obrázek sportovní aktivity, kterou následně všem představí.
2. Žáci dostanou pracovní list, který budou samostatně vypracovávat. K dispozici budou mít žáci na dalším listě slovíčka (sportovních aktivit), aby textu porozuměli.
3. Na závěr mají žáci prostor pro sebehodnocení své práce namalováním smajlíka a následně zhodnotí práci učitel společně s žáky.
Použitá literatura, zdroje: Scottish season-sheep at: http://www.google.cz/images?q=Scottish+seasons+pictures&oe=utf-8&rls=org.mozilla:cs:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=AAlBTbOTNIbLswamuqnRDg&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CCEQsAQwAA&biw=1024&bih=575 : 3769850034_5cf44590ab.jpg
2. Žáci dostanou pracovní list, který budou samostatně vypracovávat. K dispozici budou mít žáci na dalším listě slovíčka (sportovních aktivit), aby textu porozuměli.
3. Na závěr mají žáci prostor pro sebehodnocení své práce namalováním smajlíka a následně zhodnotí práci učitel společně s žáky.
Použitá literatura, zdroje: Scottish season-sheep at: http://www.google.cz/images?q=Scottish+seasons+pictures&oe=utf-8&rls=org.mozilla:cs:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=AAlBTbOTNIbLswamuqnRDg&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CCEQsAQwAA&biw=1024&bih=575 : 3769850034_5cf44590ab.jpg
Pracovní postup pro žáky
Předmět: | občanská výchova |
---|---|
Název aktivity: | Využití volného času |
Jazyk: | AJ |
Instrukce žákům v cílovém jazyce:
1. Choose one picture and say what is in the picture.
2. Match the verbs with the correct pictures.
3. Read the examples and complete the sentences - use your own examples.
4. Did you like the activity?
1. Choose one picture and say what is in the picture.
2. Match the verbs with the correct pictures.
3. Read the examples and complete the sentences - use your own examples.
4. Did you like the activity?