přírodopis - Fish anatomy
Jméno: | Hana Durdilová |
---|---|
Škola: | ZŠ Králův Dvůr |
Rok: | 2010 |
Metodické pokyny pro učitele
Předmět: | přírodopis |
---|---|
Název aktivity: | Fish anatomy |
Jazyk: | AJ |
Jazyková úroveň: | A1 |
Doporučený ročník: | 7.třída |
Předpokládaná délka: | vyučovací hodina |
Cíle aktivity
Obsahové cíle
Žáci umí popsat tělo ryby a znají charakteristické rysy života ryb. Dokáží rozlišit způsob života a životní podmínky ryb a lidí.
Jazykové cíle
Žák si osvojí slovní zásobu týkající se tématu (ryby).
Žák si procvičí kladení otázek v přítomném čase prostém a krátké odpovědi.
Kompetence
Kompetence k učení: žák operuje s obecně užívanými termíny, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na přírodní jevy
Kompetence k řešení problémů: žák vyhledá informace vhodné k řešení problémů a samostatně problémy řeší
Pomůcky
pracovní list, interaktivní tabule (není nutné)
Přílohy
Žáci umí popsat tělo ryby a znají charakteristické rysy života ryb. Dokáží rozlišit způsob života a životní podmínky ryb a lidí.
Jazykové cíle
Žák si osvojí slovní zásobu týkající se tématu (ryby).
Žák si procvičí kladení otázek v přítomném čase prostém a krátké odpovědi.
Kompetence
Kompetence k učení: žák operuje s obecně užívanými termíny, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na přírodní jevy
Kompetence k řešení problémů: žák vyhledá informace vhodné k řešení problémů a samostatně problémy řeší
Pomůcky
pracovní list, interaktivní tabule (není nutné)
Přílohy
Pracovní postup aktivity
1. Seznámení se slovní zásobou - práce ve skupinách
2. Vyplnění pojmů (části těla ryby) do obrázku
3. Práce s textem (základní údaje o rybách) - doplnění chybějících slov. Společné čtení, v případě potřeby vysvětlení neznámých výrazů.
4. Typické znaky ryb v porovnání s člověkem - kladení otázek (Do they..?)
5. Osmisměrka
Použitá literatura, zdroje: http://www.enchantedlearning.com/subjects/fish/label/labelfish.shtml www.puzzlemaker.com
2. Vyplnění pojmů (části těla ryby) do obrázku
3. Práce s textem (základní údaje o rybách) - doplnění chybějících slov. Společné čtení, v případě potřeby vysvětlení neznámých výrazů.
4. Typické znaky ryb v porovnání s člověkem - kladení otázek (Do they..?)
5. Osmisměrka
Použitá literatura, zdroje: http://www.enchantedlearning.com/subjects/fish/label/labelfish.shtml www.puzzlemaker.com
Pracovní postup pro žáky
Předmět: | přírodopis |
---|---|
Název aktivity: | Fish anatomy |
Jazyk: | AJ |
Instrukce žákům v cílovém jazyce:
1. Match the English words with the Czech meanings.
2. Label the diagram of a fish below.
3. Read the following text and complete the missing words.
4. Complete the table.
5. Find the following words.
Přílohy
1. Match the English words with the Czech meanings.
2. Label the diagram of a fish below.
3. Read the following text and complete the missing words.
4. Complete the table.
5. Find the following words.
Přílohy