matematika - Graphing Linear Function using SW Mathematica
Jméno: | Jana Kalová |
---|---|
Škola: | Gymnázium, Jírovcova 8, České Budějovice |
Rok: | 2011 |
Metodické pokyny pro učitele
Předmět: | matematika |
---|---|
Název aktivity: | Graphing Linear Function using SW Mathematica |
Jazyk: | AJ |
Jazyková úroveň: | B1 |
Doporučený ročník: | 9.třída |
Předpokládaná délka: | vyučovací hodina |
Cíle aktivity
Obsahové cíle
2D graphs of linear functions using SW Mathematica
Jazykové cíle
Žák se naučí a aktivně používá slovní zásobu k tématu mathematical concepts, SW Mathematica commands.
Kompetence
Kompetence k učení: žák vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení
Kompetence k řešení problémů: žák samostatně řeší problémy, volí vhodné způsoby řešení, sleduje vlastní pokrok při zdolávání problémů, přezkoumá řešení a osvědčené postupy aplikuje při řešení obdobných nebo nových problémových situací.
Pomůcky
White Board, Computer, SW Mathematica, copies of worksheets
2D graphs of linear functions using SW Mathematica
Jazykové cíle
Žák se naučí a aktivně používá slovní zásobu k tématu mathematical concepts, SW Mathematica commands.
Kompetence
Kompetence k učení: žák vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení
Kompetence k řešení problémů: žák samostatně řeší problémy, volí vhodné způsoby řešení, sleduje vlastní pokrok při zdolávání problémů, přezkoumá řešení a osvědčené postupy aplikuje při řešení obdobných nebo nových problémových situací.
Pomůcky
White Board, Computer, SW Mathematica, copies of worksheets
Pracovní postup aktivity
1. Revise the terminology for linear functions in the Czech language. Use the whiteboard. (5 min)
2. Try to find out what the meaning of the English words used in students´ worksheets is; practise these words. (15 min)
3. Students start to work with SW Mathematica on the basis of the examples in their worksheets. Help them individually. (20 min)
Návrh hodnocení: only a positive or informal assessment is recommended, for motivation
Klíč: not necessary
Použitá literatura, zdroje: www.wolfram.com
Rady / tipy z praxe: an individual approach to pupils is strongly recommended in this case
2. Try to find out what the meaning of the English words used in students´ worksheets is; practise these words. (15 min)
3. Students start to work with SW Mathematica on the basis of the examples in their worksheets. Help them individually. (20 min)
Návrh hodnocení: only a positive or informal assessment is recommended, for motivation
Klíč: not necessary
Použitá literatura, zdroje: www.wolfram.com
Rady / tipy z praxe: an individual approach to pupils is strongly recommended in this case
Pracovní postup pro žáky
Předmět: | matematika |
---|---|
Název aktivity: | 2D graphs of linear functions using SW Mathematica |
Jazyk: | AJ |
Instrukce žákům v cílovém jazyce:
1. Create a simple 2D graph of a linear function, follow the examples in your worksheet
2. Change the line-colour, create the axes label and the graph label, change the range of the function
3. Put two 2D graphs into one picture
Přílohy
1. Create a simple 2D graph of a linear function, follow the examples in your worksheet
2. Change the line-colour, create the axes label and the graph label, change the range of the function
3. Put two 2D graphs into one picture
Přílohy