zeměpis - Structures, tunnels
Jméno: | Růžena Dryeová |
---|---|
Škola: | ZŠ SNP HRADEC KRÁLOVÉ |
Rok: | 2010 |
Metodické pokyny pro učitele
Předmět: | zeměpis |
---|---|
Název aktivity: | Structures, tunnels |
Jazyk: | AJ |
Jazyková úroveň: | A2 |
Doporučený ročník: | 6.třída |
Předpokládaná délka: | část vyučovací hodiny |
Cíle aktivity
Obsahové cíle
Žák popíše a porovná místa jako součást opakování učiva vlastivědy v 5. ročníku nebo na začátku 6.ročníku.
Jazykové cíle
Žák si obohatí a aktivizuje slovní zásobu, např. skyscraper, tunnels, underwater; aktivně používá gramatickou vazbu "was built";
Žák si procvičí jazykové dovednosti poslech, čtení s porozuměním, práce s textem.
Kompetence
Kompetence komunikativní - žák formuluje a vyjadřuje své myšlenky a názory v logickém sledu, vyjadřuje se výstižně, souvisle a kultivovaně v písemném i ústním projevu, naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim, vhodně na ně reaguje, účinně se zapojuje do diskuse, obhajuje svůj názor a vhodně argumentuje.
Kompetence k učení - žák vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě.
Pomůcky
CD k textu Super structures, pracovní list, slovníky, text
Přílohy
Žák popíše a porovná místa jako součást opakování učiva vlastivědy v 5. ročníku nebo na začátku 6.ročníku.
Jazykové cíle
Žák si obohatí a aktivizuje slovní zásobu, např. skyscraper, tunnels, underwater; aktivně používá gramatickou vazbu "was built";
Žák si procvičí jazykové dovednosti poslech, čtení s porozuměním, práce s textem.
Kompetence
Kompetence komunikativní - žák formuluje a vyjadřuje své myšlenky a názory v logickém sledu, vyjadřuje se výstižně, souvisle a kultivovaně v písemném i ústním projevu, naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim, vhodně na ně reaguje, účinně se zapojuje do diskuse, obhajuje svůj názor a vhodně argumentuje.
Kompetence k učení - žák vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě.
Pomůcky
CD k textu Super structures, pracovní list, slovníky, text
Přílohy
Pracovní postup aktivity
1. Žáci doplní samohlásky do slov v pracovním listě "Ztratily se samohlásky".
2. Učitel/ka pustí nahrávku a děti doplňují chybějící slovíčka do textu.
3. Žáci pracují ve dvojici a doplněná slovíčka si vzájemně zkontrolují; poté proběhně kontrola v rámci celé třídy.
Klíč: skyscrapers, bridges, houses, schools, dams,tunnels Poslech- trains, water, of, world, Japan, travel, 25,
Použitá literatura, zdroje: Oxford Read and Discover, Discover 3, Super structures, Oxford University Press, 2010, str.4-5
2. Učitel/ka pustí nahrávku a děti doplňují chybějící slovíčka do textu.
3. Žáci pracují ve dvojici a doplněná slovíčka si vzájemně zkontrolují; poté proběhně kontrola v rámci celé třídy.
Klíč: skyscrapers, bridges, houses, schools, dams,tunnels Poslech- trains, water, of, world, Japan, travel, 25,
Použitá literatura, zdroje: Oxford Read and Discover, Discover 3, Super structures, Oxford University Press, 2010, str.4-5
Pracovní postup pro žáky
Předmět: | jiné |
---|---|
Název aktivity: | Structures, tunnels |
Jazyk: | AJ |
Instrukce žákům v cílovém jazyce:
1. Vowels have got lost. Can you find them?
2. Listen and complete the text.
3. Work with your partner and check the answers; now we will check them together.
Přílohy
1. Vowels have got lost. Can you find them?
2. Listen and complete the text.
3. Work with your partner and check the answers; now we will check them together.
Přílohy